About Me

My photo
Assalamualamualaikum. I'm not perfect gurl but i will try my best in my life .

Blog Archive

Powered by Blogger.

Thursday, November 17, 2011

I've been tagged by Hafiezatul Ain




#Dalam hidup ini, apa yang paling kau nak tapi tak dapat-dapat?
-cecite-

Banyak sangat yang aku hendak untill now masih tak dapat-dapat lagi. Kalau aku kata nak jadi raja boleh . Ahaks. Just kidding . 
1. Aku nak jadi perempuan yang solehah . Aku nak tutup aurat aku dengan sempurna. Tapi untill now aku tak berjaya.Tapi aku akan usaha.
2.Aku nak berenang kat dalam lautan . Alah yang macam skuba tu . Tapi malangnya nak berenang dekat tempat kanak2 pon tak mampu . Ahaks .
3.Aku nak jumpa duit dalam 30 JUTA DOLAR ke .- fuhhh-


#Kalau diberi peluang apa yang palig kau nak dan betul-betul hargai ??

Aku terigin nak rasa kasih sayang seorag kakak, abang dan adik . Aku teringin ak ada adik beradik kandung. (mood sangat sedih ini)

#Kau hargai tak tiap detik waktu tak sepanjang hidup kau ?
Apa yang mmbuktikan jika kau kata ya ?
-cejawab-

Tak ! Aku sangat tak hargai masa aku !! Aku banyak buang masa macam tu jerr. Ok fine sorry waktu . Aku akan cuba belajar hargai kau . I try darling .. <3

#Aku tak tahulah ak tanya apa, kau taya lah sesape pulak ea ?
muah kanan muah kiri
.-cetumbuk aku-

Perghh apa kemain hawau lagi soalan ini ? Penat aku feel ak menaip.



p/s: hargailah apa yang ada dalm hidup kita . Assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment