About Me

My photo
Assalamualamualaikum. I'm not perfect gurl but i will try my best in my life .

Blog Archive

Powered by Blogger.

Friday, October 28, 2011

K E J A Y A A N

Assalamualaikum.



Hanya tinggal 2 minggu lagi nak SPM . Iaitu peperiksaan yang akan menentukan hidup aku nanti . Aku harus korban segala-galanya demi masa depan aku. Demi ibu bapa dan keluarga aku . Hanya dengan kejayaan aku sahaja yang akan dapat membalas jasa mereka . Ya . Ini masa depan aku . 

Tiba masanya untuk aku bercinta dengan buku .  Hanya dengan kejayaan aku sahaja aku dapat membuktikan dan menutup semua mulut manusia . 

 Aku tahu Allah sentiasa bersama aku . Ya Allah kuatkan hambamu ini untuk menempuh saat - saat getir ini .



Last , Selamat menempuh peperiksaan . Selamat berjaya . Kita sama-sama berdoa semoga kita sama-sama berjaya dalam peperisaan ini .


Maafkan segala kesalahan saya . Doakan kejayaan saya . Asaalamualikum.



p/s : Semoga aku mendapat 9A . Semoaga Allah kental kan hati aku . Semoga aku dapat melipat kali ganda kan usaha aku memperoleh kejayaan . Assalamualaikum .


2 comments: