About Me

My photo
Assalamualamualaikum. I'm not perfect gurl but i will try my best in my life .

Blog Archive

Powered by Blogger.

Monday, September 3, 2012

Ketawa dalam air mata


Assalamualaikum Cinta...

Curahan hati ini hanya ingin melepaskan lelah yang terbuku di hati ini. Cinta. Mengapa aku terlalu mudah untuk menjadi hamba cinta? Ya Allah kau peluklah hati ini untuk menjadi seorang wanita yang tabah. Hati ini terlalu sakit untuk mengejar bayang cinta si dia. Mutiara jernih ini terlalu mudah mengalir untuk dirinya. Aku tidak mampu lagi untuk pendam perasaan ini.. Mungkin aku harus melangkah pergi meninggalknnya untuk mendapatkan senyuman hati ini. Meninggalakan cinta yang tiada sulamannya. Cinta yang tiada mula dan akhirnya...

Ya Allah...
Andai hari ini aku kehilangan harapan
Tetapkanlah imanku
Tuk hadapi hari seterusnya
Dan yakinkanlah aku
Bahawa akan engkau gantikan
Dengan yang lebih 
Dari sebelumnya.



p/s: kaki ini tidak mampu lagi untuk mengejar bayag cintanya.

No comments:

Post a Comment