About Me

My photo
Assalamualamualaikum. I'm not perfect gurl but i will try my best in my life .

Blog Archive

Powered by Blogger.

Saturday, November 26, 2011

SENYUM



Senyum . Tiada ertinya bagi diri aku lagi . Aku mungkin boleh tersenyum seperti orang lain tapi hati aku ? Tidak mungkin boleh tersenyum selepas semua kejadian ini. Ingatan aku juga tidak mampu tersenyum selepas semua ini . Tragedi itu sentiasa bermain di fikiran ku .

Siapa diri aku bagi kau ? Adakah hanya seorang perempuan yang lemah mengharapkan belas ehsan dari orang lain ?? Adakah hanya seorang perempuan yang tidak mampu berdiri dengan kakinya sendiri ? Atau hanyalah seorang perempuan yang sentiasa sentiasa mementingkan dirinya sendiri tanpa memikirkan orang lain ?

Mungkin aku terlalu bodoh sehinggakan perasaan benci kau terhadap aku tidak dirasai oleh aku . Aku masih lena dibuai erti kasih sayang . Ya. Aku cuba memahami bait bait percakapan kau . Tapi aku masih tenggalam di dalam lautan sayang kau . Biarpun kau meluahkan segala persaan benci kau terhadap aku tapi aku masih di situ menunggu kau menyambut aku .

Sekarang aku mulai sedar akan kekhilafan diri ku . Mengharapkan orang yang pernah kita sayang kembali kepada kita. Ya . Aku akan keluar dari kepompong hidup kau setelah semuanya selesai. Semoga kau bahagia dengan kehidupan kau . Aku juga berharap selepas semua ini keluar dari garisan penamat ,aku dapat memulakan hidup yang lebih bahagia  dengan oran yang aku  sayang dan cintai .

p/s: ini hanya pesanan untuk diriku. Bukan untuk sesiapa. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment