About Me

My photo
Assalamualamualaikum. I'm not perfect gurl but i will try my best in my life .

Blog Archive

Powered by Blogger.

Sunday, September 15, 2013

hidup....




Hidup aku bagai perahu kertas yang hanyut bersama liku liku sungai. Hilang dibawa deras air. Ya Allah. Tabahkan hati ini menempuh dugaanMu. Kemana sahaja aku pergi pasti ada masalah yang datang. Terima kasih Ya Allah. Kerana aku tahu Allah menguji kerana Dia sayang kita. Ya Allah aku tahu satu hari Kau akan beri aku pelangi yang tersangat indah untuk aku nikmati. Ya Allah kau tunjukkanlah jalan yang sedang kau ciptakan untuk aku. 



RAsulullah SAW bersabda yang bermaksud :
“Tidaklah ada suatu musibah yang menimpa seorang muslim melainkan Allah akan menghapuskan dosa dengannya walaupun duri yang menusuk badannya.” (Imam al-Bukhari dan Muslim)

No comments:

Post a Comment